Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/604
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУйсімбаєва, Наталія Василівна-
dc.date.accessioned2015-11-25T11:47:56Z-
dc.date.available2015-11-25T11:47:56Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationУйсімбаєва Н. В. Самоосвітня діяльність майбутнього вчителя: теоретичний аспект / Наталія Василівна Уйсімбаєва // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. - Вип. 131. - С. 204-208.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/604-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано різні підходи до змісту поняття "самоосвіта", визначено особливості та значення самоосвітньої діяльності для майбутнього вчителя як однієї з форм особистісного та професійного самовдосконалення; обґрунтовано необхідність формування у майбутніх учителів готовності до самоосвітньої діяльності.uk_UA
dc.description.abstractIn this article examines different approaches to content notion of «self-education». Self-education of the personality is seen as a conscious kind of activity, which includes the need for personality-professional development and directed in accordance to the motivation and goals of the individual. Self-education is one of the fundamental needs of the individual. The features and values of self-education for future teachers as an one form of personal and professional self-perfection is defined as a condition of development in the teacher's ability to self-realization creativity, direction on self-development throughout life. The necessity of the formation of future teachers' readiness for self-education is substantiated.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;-
dc.subjectсамоосвітаuk_UA
dc.subjectсамоосвітня діяльністьuk_UA
dc.subjectнеперервна освітаuk_UA
dc.subjectпізнавальні потребиuk_UA
dc.subjectпотреби у самоосвітніuk_UA
dc.subjectготовність до самоосвітиuk_UA
dc.subjectознаки самоосвітиuk_UA
dc.subjectсамовдосконаленняuk_UA
dc.subjectсамовихованняuk_UA
dc.subjectself-educationuk_UA
dc.subjectself-education activityuk_UA
dc.subjectcontinuous educationuk_UA
dc.subjectcognitive needsuk_UA
dc.subjectthe need for self-educationuk_UA
dc.subjectpreparedness for self-educationuk_UA
dc.subjectsigns of self-educationuk_UA
dc.subjectself-perfectionuk_UA
dc.subjectself-upbringinguk_UA
dc.titleСамоосвітня діяльність майбутнього вчителя: теоретичний аспектuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.