Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/604
Назва: | Самоосвітня діяльність майбутнього вчителя: теоретичний аспект |
Автори: | Уйсімбаєва, Наталія Василівна |
Ключові слова: | самоосвіта самоосвітня діяльність неперервна освіта пізнавальні потреби потреби у самоосвітні готовність до самоосвіти ознаки самоосвіти самовдосконалення самовиховання self-education self-education activity continuous education cognitive needs the need for self-education preparedness for self-education signs of self-education self-perfection self-upbringing |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | КДПУ ім. В. Винниченка |
Бібліографічний опис: | Уйсімбаєва Н. В. Самоосвітня діяльність майбутнього вчителя: теоретичний аспект / Наталія Василівна Уйсімбаєва // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. - Вип. 131. - С. 204-208. |
Серія/номер: | педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано різні підходи до змісту поняття "самоосвіта", визначено особливості та значення самоосвітньої діяльності для майбутнього вчителя як однієї з форм особистісного та професійного самовдосконалення; обґрунтовано необхідність формування у майбутніх учителів готовності до самоосвітньої діяльності. In this article examines different approaches to content notion of «self-education». Self-education of the personality is seen as a conscious kind of activity, which includes the need for personality-professional development and directed in accordance to the motivation and goals of the individual. Self-education is one of the fundamental needs of the individual. The features and values of self-education for future teachers as an one form of personal and professional self-perfection is defined as a condition of development in the teacher's ability to self-realization creativity, direction on self-development throughout life. The necessity of the formation of future teachers' readiness for self-education is substantiated. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/604 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Самоосвітня діяльність майбутнього вчителя теоретичний аспект.pdf | 130,96 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.