Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/590
Назва: Сутність феномена "професійна толерантність" у науково-педагогічній літературі
Автори: Стукаленко, Зоя Михайлівна
Ключові слова: терпимість
міжнародно-правові документи
словники
філософія
педагогіка
моральні якості
професійна толерантність
Дата публікації: 2014
Видавництво: КДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Стукаленко З. М. Сутність феномена "професійна толерантність" у науково-педагогічній літературі / Зоя Михайлівна Стукаленко // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. - Вип. 134. - С. 219-223.
Серія/номер: педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано психолого-педагогічний аспект феномену "толерантність" та "професійна толерантність" у науково-педагогічній літературі. Зосереджено увагу на критеріях та специфіці феномена "професійна толерантність" як значущої якості особистості вчителя сучасної національної школи. Наголошено, що професійна толерантність виступає взірцем високого рівня розумового розвитку і моральної культури та повинна бути нормою соціального життя; в рамках Міжнародної освітньої парадигми спрямовувати і вдосконалювати рівень професійної підготовки майбутнього вчителя.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/590
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри мистецької освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.