Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/583
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРадул, Валерій Вікторович-
dc.date.accessioned2015-11-24T12:40:09Z-
dc.date.available2015-11-24T12:40:09Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationРадул В. В. До уявлень про соціальне середовище вищого навчального закладу / Валерій Вікторович Радул // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. - Вип. 131. - С. 18-22.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/583-
dc.description.abstractУ статті запропоновано розглядати розвивальний професійно-освітній простір особистості як особливий соціокультурний феномен, який об’єднує систему неперервної освіти та світ професій, де якісні позитивні зміни твірних компонентів простору будуть сприяти актуалізації та задоволенню потреб особистості у саморозвитку.uk_UA
dc.description.abstractIt is proposed to consider the development of professional-educational space of the personality asthe special sociocultural phenomenon who connects the system of uninterrupted education and the world of professions, where the qualitative changes of creative components of the space will promote the actualization and the satisfaction of the personality’s needs in self-development. The personality really increases, develops as a result of its human self-implementation in the activity as the corresponding type of action. Such type of activity removes all types of low levels and is suitable for only changing permanently and serving as the base of the development of its exponent but only to develop– toself-develop in a society. The activity develops, complicates, improves and probes in the corresponding achievements of the culture and overcomes them at the same time (that is peculiar for the culture of the process and the substantial essence of the activity –the action of the active subjects, who not only reproduce the social, but complicate its organization as well, that is realized in a dynamic inorganic open system –society).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;-
dc.subjectпростірuk_UA
dc.subjectпрофесійно-освітній простірuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectнеперервна освітаuk_UA
dc.subjectсаморозвитокuk_UA
dc.subjectspaceuk_UA
dc.subjectprofessional-educational spaceuk_UA
dc.subjectpersonalityuk_UA
dc.subjectuninterrupted educationuk_UA
dc.subjectself-developmentuk_UA
dc.titleДо уявлень про соціальне середовище вищого навчального закладуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.