Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/582
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКалініченко, Надія Андріївна-
dc.date.accessioned2015-11-24T12:39:15Z-
dc.date.available2015-11-24T12:39:15Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКалініченко Н. А. Провідні напрями діяльності Івана Гуровича Ткаченка / Надія Андріївна Калініченко // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. - Вип. 131. - С. 6-11.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/582-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню педагогічної діяльності та педагогічної спадщини видатного педагога, організатора шкільництва, науковця, громадського діяча І. Г. Ткаченка. Виокремлюються провідні ідеї і напрями діяльності педагога-новатора: дидактичні аспекти сучасного уроку, організація експериментальної діяльності, модель управління навчальним закладом, керівництво обласною школою з проблем управлінської майстерності, які залишаються актуальними в умовах сьогодення. Важливими віхами в житті І. Г. Ткаченка були: експериментальна робота з проблеми трудового виховання учнівської молоді, поєднання продуктивної праці з навчально-пізнавальною та навчально-дослідницькою роботою, педагогічним керівництвом учнівською виробничою бригадою, науковим товариством "Юний дослідник". Створена І. Г. Ткаченком система професійного становлення вчителя була гуманною, демократичною і сприяла формуванню вчителя-майстра.uk_UA
dc.description.abstractThe article investigates the educational activities and pedagogical heritage of the famous teacher, organizer of school education, scientist, public figure I. G. Tkachenko. Highlighted the main ideas and activities of the teacher-innovator: didactic aspects of modern lesson, business experimentation, model management institution, the management of the regional school on management skills. Important milestones in the life I. H. Tkachenka were: experimental work on the issue of youth employment training, a combination of productive labor with education and learning and teaching and research work, educational leadership student production brigade scientific society "Young researcher". Established I. H. Tkachenkom system becoming a professional teacher was humane, democratic and helped shape the master teacher.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;-
dc.subjectпедагог-новаторuk_UA
dc.subjectдослідженняuk_UA
dc.subjectсистема розвитку особистостіuk_UA
dc.subjectteacher-innovatoruk_UA
dc.subjectresearch Bogdanovskaya secondary schooluk_UA
dc.subjectsystem of personal developmentuk_UA
dc.titleПровідні напрями діяльності Івана Гуровича Ткаченкаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри природничих наук і методик їхнього навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Провідні напрями діяльності Івана Гуровича Ткаченка.pdf180,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.