Проблема збереження здоров’я учнів початкової школи у контексті інтенсифікації навчання

No Thumbnail Available
Date
2014
Authors
Панченко, Галина Іванівна
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
КДПУ ім. В. Винниченка
Abstract
У статті розкриваються витоки дидактогенної природи захворюваності дітей, що розпочинають шкільне навчання. Аналізуються фактори навчальної праці учнів, що спричиняють розвиток порушень стану здоров’я. Розглянутий вплив статистичного, зорового та нервово-емоційного компонентів на опорно-рухову, зорову та нервову системи, які утворюють специфічний нозологічний профіль захворюваності.
Description
Keywords
проблема здоров’язбереження, інтенсифікація навчання, адаптація до навчальних навантажень, дидактогенні захворювання
Citation
Панченко Г. І. Проблема збереження здоров’я учнів початкової школи у контексті інтенсифікації навчання / Галина Іванівна Панченко // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. - Вип. 134. - С. 185-188.