Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/572
Title: Про науково-теоретичні засади підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх учителів на основі інтегративного підходу
Authors: Нічишина, Вікторія Вікторівна
Keywords: підвищення ефективності професійної підготовки
інтегративний підхід до навчання
мета інтеграції професійних знань
майбутній вчитель
зміст інтеграції професійних знань
спосіб розгортання інтеграції
інтеграція змісту навчання майбутніх учителів
форми навчання майбутніх учителів
методи навчання майбутніх учителів
Issue Date: 2014
Publisher: КДПУ ім. В. Винниченка
Citation: Нічишина В. В. Про науково-теоретичні засади підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх учителів на основі інтегративного підходу / Вікторія Вікторівна Нічишина // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. - Вип. 134. - С. 178-182.
Series/Report no.: педагогічні науки;
Abstract: Стаття містить аналіз наукової літератури щодо ролі, мети та змісту інтеграції знань як умови підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх учителів. Визначено місце, зміст, спосіб і форму інтеграції знань у сучасній системі вищої педагогічної школи. Визнано формування системи предметно-інтегративного навчання одним із дієвих способів підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх учителів.
URI: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/572
Appears in Collections:Наукові видання каф-ри математики



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.