Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/567
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравцова, Тетяна Олександрівна-
dc.date.accessioned2015-11-23T09:52:26Z-
dc.date.available2015-11-23T09:52:26Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКравцова Т. О. Педагогічна рефлексологія, як напрям вивчення дитини у вітчизняній педагогіці початку ХХ століття / Тетяна Олександрівна Кравцова // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. - Вип. 134. - С. 112-117.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/567-
dc.description.abstractАвтор досліджує тенденції розвитку педагогічної рефлексології, як напряму вивчення дитини на початку ХХ століття у вітчизняній педагогічній думці. Розкриває методологічні основи педагогічної рефлексології та досвід організацій рефлексологічних досліджень природи дитини у працях В. Бєхтерева, В. Протопопова, О. Соколянського та ін.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;-
dc.subjectпедагогічна рефлексологіяuk_UA
dc.subjectвивчення дитиниuk_UA
dc.subjectрефлексологія праціuk_UA
dc.subjectприрода дитиниuk_UA
dc.subjectпедологіяuk_UA
dc.titleПедагогічна рефлексологія, як напрям вивчення дитини у вітчизняній педагогіці початку ХХ століттяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.