Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/567
Назва: Педагогічна рефлексологія, як напрям вивчення дитини у вітчизняній педагогіці початку ХХ століття
Автори: Кравцова, Тетяна Олександрівна
Ключові слова: педагогічна рефлексологія
вивчення дитини
рефлексологія праці
природа дитини
педологія
Дата публікації: 2014
Видавництво: КДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Кравцова Т. О. Педагогічна рефлексологія, як напрям вивчення дитини у вітчизняній педагогіці початку ХХ століття / Тетяна Олександрівна Кравцова // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. - Вип. 134. - С. 112-117.
Серія/номер: педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): Автор досліджує тенденції розвитку педагогічної рефлексології, як напряму вивчення дитини на початку ХХ століття у вітчизняній педагогічній думці. Розкриває методологічні основи педагогічної рефлексології та досвід організацій рефлексологічних досліджень природи дитини у працях В. Бєхтерева, В. Протопопова, О. Соколянського та ін.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/567
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.