Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/567
Назва: | Педагогічна рефлексологія, як напрям вивчення дитини у вітчизняній педагогіці початку ХХ століття |
Автори: | Кравцова, Тетяна Олександрівна |
Ключові слова: | педагогічна рефлексологія вивчення дитини рефлексологія праці природа дитини педологія |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | КДПУ ім. В. Винниченка |
Бібліографічний опис: | Кравцова Т. О. Педагогічна рефлексологія, як напрям вивчення дитини у вітчизняній педагогіці початку ХХ століття / Тетяна Олександрівна Кравцова // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. - Вип. 134. - С. 112-117. |
Серія/номер: | педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | Автор досліджує тенденції розвитку педагогічної рефлексології, як напряму вивчення дитини на початку ХХ століття у вітчизняній педагогічній думці. Розкриває методологічні основи педагогічної рефлексології та досвід організацій рефлексологічних досліджень природи дитини у працях В. Бєхтерева, В. Протопопова, О. Соколянського та ін. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/567 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Педагогічна рефлексологія, як напрям вивчення дитини у вітчизняній педагогіці початку ХХ століття .pdf | 156,77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.