Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/566
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дубінка, Микола Михайлович | - |
dc.date.accessioned | 2015-11-23T09:51:51Z | - |
dc.date.available | 2015-11-23T09:51:51Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Дубінка М. М. Цілісність особистості майбутнього викладача в контексті проблеми професійного зростання / Микола Михайлович Дубінка // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. - Вип. 134. - С. 101-106. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/566 | - |
dc.description.abstract | У статті зроблена спроба теоретичного обґрунтування сутності та значущості проблеми професійного зростання магістрантів-майбутніх викладачів під час їх професійної підготовки у вищому навчальному закладі, окреслено роль власне особистості як відкритої системи у контексті досліджуваного феномену, обґрунтовано її своєрідність (унікальність), динамічність (активність) і, найголовніше, цілісність. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | КДПУ ім. В. Винниченка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | - |
dc.subject | вищий навчальний заклад | uk_UA |
dc.subject | суб’єкт діяльності | uk_UA |
dc.subject | магістрант | uk_UA |
dc.subject | майбутній вчитель | uk_UA |
dc.subject | становлення фахівця | uk_UA |
dc.subject | цілісність особистості | uk_UA |
dc.subject | процес підготовки | uk_UA |
dc.subject | професійне зростання | uk_UA |
dc.title | Цілісність особистості майбутнього викладача в контексті проблеми професійного зростання | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Цілісність особистості майбутнього викладача в контексті проблеми професійного зростання.pdf | 178,36 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.