Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/559
Назва: | Теоретичні та практично-методичні аспекти педагогічної риторики Василя Сухомлинського |
Автори: | Баранюк, Ірина Григорівна |
Ключові слова: | мистецтво слова педагогічна риторика художня педагогіка сторітеллінг |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | КДПУ ім. В. Винниченка |
Бібліографічний опис: | Баранюк І. Г. Теоретичні та практично-методичні аспекти педагогічної риторики Василя Сухомлинського / Ірина Григорівна Баранюк // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. - Вип. 134. - С. 46-50. |
Серія/номер: | педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | Аналізуються теоретичні та практично-методичні аспекти педагогічної риторики Василя Сухомлинського. Визначені основні вимоги, на яких ґрунтується педагогічна впливовість слова учителя. Особлива увага приділена характеристиці В. Сухомлинського як автора етичних оповідань та видатного майстра сторітеллінгу. Концепти, сформульовані у статті, можуть стати важливими складовими педагогічної риторики. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/559 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Теоретичні та практично-методичні аспекти педагогічної риторики Василя Сухомлинського.pdf | 156,56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.