Школи саморозвитку особистості

No Thumbnail Available
Date
2014
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
КДПУ ім. В. Винниченка
Abstract
У статті розкриваються зміст та форми діяльності опорних шкіл з проблем вивчення і впровадження педагогічних ідей В. О. Сухомлинського. Опорні школи комплексно досліджують проблему творчої трансформації педагогічних ідей В. О. Сухомлинського в життєдіяльність навчального закладу, обираючи один або кілька аспектів з його багатогранної педагогічної спадщини.
Description
Keywords
школи гуманної педагогіки, система науково-методичної роботи з педагогічними кадрами, розвиток творчої особистості школяра
Citation
Калініченко Н. А. Школи саморозвитку особистості / Надія Андріївна Калініченко // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. - Вип. 134. - С. 3-8.