Проблема формування готовності майбутніх учителів до професійного самовдосконалення

Abstract
У статті розглянуто сутність поняття "готовність до професійного самовдосконалення" у науково-методичній та філософській літературі. Формування готовності студентів до професійного самовдосконалення визнано одним з найважливіших акторів успішності подальшої професійної діяльності. Наголошено на інтегральному підході до визначення структури поняття. Проаналізовано сучасний стан науково-теоретичного вивчення проблеми готовності до професійного самовдосконалення, уточнено визначення ключової категорії відносно майбутніх учителів; обґрунтовано педагогічні умови ефективності окресленого процесу та етапи його здійснення.
Description
Keywords
самовдосконалення, професійне самовдосконалення особистості, майбутні вчителі
Citation
Квас В. М. Проблема формування готовності майбутніх учителів до професійного самовдосконалення / Валентина Миколаївна Квас // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. - Вип. 141, ч. 2. - С. 120-123.