Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/543
Назва: Інтеграційно-тематичний підхід у системі підготовки майбутнього вчителя фізичного виховання
Автори: Бабенко, Андрій Леонідович
Ключові слова: вчитель фізичного виховання
система підготовки
інтеграція
комплексно-тематичний підхід
внутрішньопредметна інтеграція
міжпредметна інтеграція
інтеграційно-тематичний підхід
учитель фізичного виховання
Дата публікації: 2015
Видавництво: КДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Бабенко А. Л. Інтеграційно-тематичний підхід у системі підготовки майбутнього вчителя фізичного виховання / Андрій Леонідович Бабенко // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка , 2015. - Вип. 141, ч. 2. - С. 163-165.
Серія/номер: педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовується інтеграційно-тематичний підхід у системі підготовки майбутнього вчителя фізичного виховання. Визначаються наукові надбання у вирішенні цієї проблеми. Аналізуються роботи О. В. Петуніна і А. К. Кагієва, які ще у 80-ті роки ХХ ст. вважали одним із пріоритетних напрямків удосконалення системи підготовки вчителів фізичної культури комплексно-тематичний підхід. Характеризується три рівні інтеграції у навчанні. Визначається суть інтеграційно-тематичного підходу та характеризуються напрямки тематичної інтеграції; спеціально-предметна; психолого-педагогічна; предметно-методична; технологічно-методична.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/543
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри теорії та методики фізичного виховання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.