Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/542
Назва: Створення ситуації успіху як чинник формування професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва
Автори: Стукаленко, Зоя Михайлівна
Ключові слова: вчитель музичного мистецтва
толерантність
професійна толерантність
ситуація успіху
концертна діяльність
очікуваний успіх
неочікуваний успіх
гедонізм
позитивна мотивація
колективний успіх
Дата публікації: 2015
Видавництво: КДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Стукаленко З. М. Створення ситуації успіху як чинник формування професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва / Зоя Михайлівна Стукаленко // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. - Вип. 141, ч. 2. - С. 151-154.
Серія/номер: педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано психолого-педагогічний аспект феномену "професійна толерантність", де зосереджено увагу на критеріях та специфіці створення ситуації успіху. Акцентовано, що створення ситуації успіху є важливою рушійною силою формування особистості. Для досягнення зазначеного феномена в процесі фахової підготовки викладач повинен мати позитивну настанову на професійну діяльність, володіти вмінням слухати та емоційно впливати на учня, при цьому бути тактовним, толерантним. Наголошено, що професійна толерантність виступає взірцем високого рівня розумового розвитку і моральної культури й повинна бути нормою соціального життя і, відповідно до Міжнародної освітньої парадигми, спрямовувати і вдосконалювати рівень професійної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/542
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри мистецької освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.