Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/531
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ботузова, Юлія Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-11-19T12:35:05Z | - |
dc.date.available | 2015-11-19T12:35:05Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Ботузова Ю. В. Використання математичних пакетів у процесі вивчення курсу диференціальних рівнянь / Юлія Володимирівна Ботузова // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. - Вип. 141, ч. 2. - С. 24-29. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/531 | - |
dc.description.abstract | У статті піднімається проблема використання математичних пакетів у процесі вивчення математичних дисциплін. Зокрема, розглядаються функціональні можливості математичного пакету Maple під час вивчення диференціальних рівнянь. Аналізуються особливості роботи з даним програмним забезпеченням під час лекційних та семінарських занять. Наводяться приклади, які демонструють практичну цінність застосування ІКТ, а саме підвищення ефективності засвоєння навчального матеріалу дисципліни | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | КДПУ ім. В. Винниченка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | - |
dc.subject | викладання математики | uk_UA |
dc.subject | математичний пакет maple | uk_UA |
dc.subject | диференціальні рівняння | uk_UA |
dc.subject | інформаційно-комунікативні технології | uk_UA |
dc.title | Використання математичних пакетів у процесі вивчення курсу диференціальних рівнянь | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові видання каф-ри математики та методики її навчання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Використання математичних пакетів у процесі вивчення курсу диференціальних рівнянь.pdf | 172,73 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.