Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/513
Title: Формування музично-теоретичної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва на засадах диференційованого підходу
Authors: Юрчак, Вікторія Володимирівна
Keywords: музично-теоретична компетентність
диференційований підхід
диференційовані завдання
Issue Date: 2015
Publisher: КДПУ ім. В. Винниченка
Citation: Юрчак В. В. Формування музично-теоретичної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва на засадах диференційованого підходу / Вікторія Володимирівна Юрчак // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. - Вип. 139. - С. 264-268.
Series/Report no.: педагогічні науки;
Abstract: У статті обґрунтовано необхідність застосування диференційованого підходу в процесі формування музично-теоретичної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва. Наведено зміст диференційованих завдань для студентів, які застосовуються на заняттях теорії музики та сольфеджіо.
URI: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/513
Appears in Collections:Наукові видання каф-ри вокально-хорових дисциплін та методики музичного виховання



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.