Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/513
Title: | Формування музично-теоретичної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва на засадах диференційованого підходу |
Authors: | Юрчак, Вікторія Володимирівна |
Keywords: | музично-теоретична компетентність диференційований підхід диференційовані завдання |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | КДПУ ім. В. Винниченка |
Citation: | Юрчак В. В. Формування музично-теоретичної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва на засадах диференційованого підходу / Вікторія Володимирівна Юрчак // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. - Вип. 139. - С. 264-268. |
Series/Report no.: | педагогічні науки; |
Abstract: | У статті обґрунтовано необхідність застосування диференційованого підходу в процесі формування музично-теоретичної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва. Наведено зміст диференційованих завдань для студентів, які застосовуються на заняттях теорії музики та сольфеджіо. |
URI: | http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/513 |
Appears in Collections: | Наукові видання каф-ри вокально-хорових дисциплін та методики музичного виховання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Формування музично-теоретичної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва на засадах диференційованого підходу.pdf | 118,41 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.