Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/5085
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛевшин, Микола-
dc.contributor.authorПрохур, Юрій-
dc.contributor.authorРіжняк, Ренат Ярославович-
dc.contributor.authorФурсикова, Тетяна Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-12-29T13:47:18Z-
dc.date.available2023-12-29T13:47:18Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationШляхи реалізації інтегративного підходу як чинника особистісно-орієнтованого навчання / М. Левшин, Ю. Прохур, Р. Ріжняк, Т. Фурсикова // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2004. - № 6. - С. 19-21.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/5085-
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleШляхи реалізації інтегративного підходу як чинника особистісно-орієнтованого навчанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри математики та методики її навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.