Фахові компетенції з хорового диригування як складова професійної компетентності майбутнього педагога-музиканта

Abstract
У статті розглянуто комплекс фахових компетенцій, які формуються в процесі опанування курсу хорового диригування як навчального предмету й виду мистецтва, що забезпечує якість професійної компетентності майбутнього педагога-музиканта й є основою його професіоналізму.
Description
Keywords
професійна компетентність, хорове диригування, інтегровані фахові компетенції, міжпредметні зв’язки, фахові компетенції хормейстера, професіоналізм, майбутній педагог-музикант
Citation
Растригіна А. М. Фахові компетенції з хорового диригування як складова професійної компетентності майбутнього педагога-музиканта / Алла Миколаївна Растригіна // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол. В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. – Вип. 140. - С. 10-13.