Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/5069
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФілоненко, Оксана Володимирівна-
dc.contributor.authorFilonenko, Oksana Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2023-12-22T11:45:27Z-
dc.date.available2023-12-22T11:45:27Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationФілоненко О. В. Феноменологія фізичної культури студентів / Оксана Володимирівна Філоненко // Наукові записки ЦДУ. Серія: Педагогічні науки : зб. наук. праць / МОН України, Центральноукр. держ. ун-т ім. В. Винниченка. - Кропивницький, 2023. - Вип. 211. – С. 63-66.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/5069-
dc.description.abstract(ua) Одним із головних завдань професійної освіти сьогодні є модернізація фізкультурної освіти, формування у майбутніх фахівців професійних знань з обраної спеціальності, високої фізичної працездатності, особистісної фізичної культури тощо. У статті розкрито сучасні підходи до розуміння поняття «фізична культура» та особливості професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в умовах закладу вищої освіти. З’ясовано, що фізична культура є складовою частиною культури людства. Вона втілює єдність матеріального і духовного: вона, з одного боку, націлена і має своїми результатами «соціальне перетворення» свого тіла; з іншого, виступає як процес і результат збагачення людини знаннями і способами цього перетворення. Іншими словами, фізична культура суспільства знаходиться в прямій залежності від особистої фізичної культури кожного члена цього суспільства. фізичну культуру слід розглядати як особливий вид культурної діяльності, спрямованої на зміцнення і підтримку здоров'я, підтримка нормального фізичного і психічного розвитку, формування правильної постави, розвиток різних груп м'язів тіла, зміцнення серцево-судинної системи, правильний і своєчасний розвиток всіх систем організму і їх функцій, нормалізацію обмінних процесів. Встановлено, що фізична культура це компонент життєдіяльності особистості, один з ефективних засобів її реалізації. Заняття фізичною культурою і спортом сприяють фізичному розвитку, фізичній підготовленості людини, впливаючи на внутрішні системи і процеси його організму, розвиваючи і вдосконалюючи активну соціальну діяльність особистості. Також, заняття фізичною культурою сприяють підвищенню загальної та спеціальної працездатності, соціальної і біологічної адаптації до умов сучасного виробництва і забезпечують необхідний в певних соціально-історичних умовах рівень соціально-біологічної готовності до найважливіших видів соціальної діяльності. Перспективи подальших розвідок напряму вбачаємо в дослідженні сучасних підходів до фізичного виховання студентів у закладах вищої освіти України.uk_UA
dc.description.abstract(en) One of the main tasks of professional education today is the modernization of physical education, formation of professional knowledge in the chosen specialty, high physical capacity, personal physical culture, etc. in future specialists. The article reveals modern approaches to understanding the concept of "physical culture" and features of professional training of future teachers of physical culture in the conditions of a higher education institution. It was found that physical culture is an integral part of human culture. It embodies the unity of the material and the spiritual: on the one hand, it aims and has as its results the "social transformation" of its body; on the other hand, it acts as a process and result of enriching a person with knowledge and methods of this transformation. In other words, the physical culture of society is directly dependent on the personal physical culture of each member of this society. physical culture should be considered as a special type of cultural activity aimed at strengthening and maintaining health, maintaining normal physical and mental development, forming the correct posture, development of different groups of body muscles, strengthening of the cardiovascular system, correct and timely development of all body systems and their functions, normalization of metabolic processes. It has been established that physical culture is a component of an individual's life activity, one of the effective means of its implementation. Physical education and sports contribute to the physical development and physical fitness of a person, affecting the internal systems and processes of his body, developing and improving the active social activity of the individual. Also, physical education contributes to the increase of general and special work capacity, social and biological adaptation to the conditions of modern production and provides the necessary level of socio-biological readiness for the most important types of social activity in certain socio-historical conditions. Prospects for further research can be seen directly in the study of modern approaches to physical education of students in higher education institutions of Ukraine.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectфізичне вихованняuk_UA
dc.subjectфізичний розвитокuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectкультураuk_UA
dc.subjectфізична культураuk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.subjectphysical developmentuk_UA
dc.subjectphysical educationuk_UA
dc.subjectphysical cultureuk_UA
dc.subjectcultureuk_UA
dc.titleФеноменологія фізичної культури студентівuk_UA
dc.title.alternativePhenomenologies of physical culture of studentsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри педагогіки та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Феноменологія фізичної культури студентів.pdf592,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.