Лекційно-просвітницька практика майбутніх учителів музичного мистецтва

Abstract
У статті проаналізовані засоби активації професійного становлення майбутніх учителів музичного мистецтва, фокусується увага на організації лекційно-просвітницької практики, в процесі якої у студентів формуються важливі для майбутньої музично-педагогічної діяльності професійно-особистісні якості, лекційно-виконавські уміння, організаторські здібності, розширюється музикознавчий тезаурус та формується художньо-педагогічна культура.
Description
Keywords
професійне становлення, майбутній вчитель музичного мистецтва, лекційно-просвітницька практика
Citation
Локарєва Ю. В. Лекційно-просвітницька практика майбутніх учителів музичного мистецтва / Юлія Валеріанівна Локарєва // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. - Вип. 139. - С. 149-151.