Педагогічні умови інструментально-виконавської компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва

Abstract
У статті розкривається сутність інструментально-виконавської компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва. Універсальними у процесі підготовки майбутніх фахівців визначаються педагогічні умови, які дають можливість реалізувати способи формування інструментально-виконавської компетентності, забезпечити вдосконалення системи інструментально-виконавської підготовки.
Description
Keywords
педагогічні умови, інструментально-виконавська компетентність, художньо-творче середовище, діалогічне спілкування, художня інтерпретація, майбутній вчитель музичного мистецтва
Citation
Горбенко О. Б. Педагогічні умови інструментально-виконавської компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва / Олена Борисівна Горбенко // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. - Вип. 139. - С. 135-139.