Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4961
Назва: Вдосконалене управління проєктами як спосіб інноваційних змін в освіті
Інші назви: Advanced project management as a way of innovative changes in education
Автори: Панченко, Володимир Анатолійович
Корецький, Денис Сергійович
Panchenko, Volodymyr Anatoliyovych
Koretsky, Denys Serhiyovych
Ключові слова: управління інноваційним проєктом
проєкт
інноваційна діяльність
освітня організація
керівник проєкту
команда проєкту
проєктний менеджмент
інновації
інноваційний проєкт
інтелектомісткість
інтелектуальний потенціал
інноваційність
конкурентоспроможність
management of an innovative project
project
innovative activity
educational organization
project manager
project team
project management
innovations
innovative project
intellectual capacity
intellectual potential
innovativeness
competitiveness
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Панченко В. А. Вдосконалене управління проєктами як спосіб інноваційних змін в освіті / Володимир Анатолійович Панченко, Денис Сергійович Корецький // Наукові записки ЦДУ. Серія: Педагогічні науки : зб. наук. праць / МОН України, Центральноукр. держ. ун-т ім. В. Винниченка. - Кропивницький, 2023. - Вип. 209. – С. 71-75.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): (ua) Інноваційні зміни вимагають від освітньої організації особливої діяльності, що відображає зміст та організацію нового. Інноваційний процес є сукупністю окремих стадій, пов'язаних зі змінами, специфіка яких полягає в тому, що вони досягаються за допомогою реалізації інноваційних проєктів в освіті. У статті розкрито особливості формування системи теоретичних знань і практичних навичок щодо використання методичного апарату та інструментарію управління проєктами для управління інноваційними проєктами в освітній організації. Проєкт розглядається як унікальний комплекс взаємопов'язаних робіт, що забезпечує створення продукту (послуги) в умовах заданих вимог та обмежень. Специфіка вітчизняної практики управління проєктами виникає в результаті синтезу різних професійних функцій суб'єктів проєктної діяльності співробітників організації, а також стейкхолдерів. Поширення практики застосування переваг проєктного менеджменту в інноваційної діяльності розглядається як як дієвий інструмент пожвавлення інноваційної активності сучасних освітніх організацій. Встановлено, що ефективність проєктної діяльності багато в чому обумовлена професійними та особистісними характеристиками керівника проєкту, який повинен мати навички формування та розвитку команди проєкту з урахуванням специфіки унікальних особливостей середовища проєкту. Доведено, що інноваційні проєкти є модерною формою організації інноваційної діяльності в умовах посилення кризових явищ, швидкої цифровізації і глобалізації економічних процесів, яка здатна забезпечити постійне підвищення інноваційності та конкурентоспроможності освітньої організації. Обґрунтовано напрями подальших досліджень з удосконалення управління інноваційними проєктами, націлені на посилення інтелектомісткості проєкту, що дає змогу інтелектуалізувати виробничі процеси, пожвавити інноваційну активність та забезпечити підвищення інноваційності освітньої організації.
(en) Innovative changes require special activities from the educational organization that reflect the content and organization of the new. The innovation process is a set of separate stages associated with changes, the specificity of which is that they are achieved through the implementation of innovative projects in education. The article reveals the peculiarities of the formation of a system of theoretical knowledge and practical skills regarding the use of methodological apparatus and project management tools for managing innovative projects in an educational organization. The project is considered as a unique complex of interrelated works, which ensures the creation of a product (service) under the conditions of given requirements and restrictions. The specificity of the domestic project management practice arises as a result of the synthesis of various professional functions of the subjects of the project activity of the organization's employees, as well as stakeholders. The spread of the practice of applying the advantages of project management in innovative activity is considered as an effective tool for revitalizing the innovative activity of modern educational organizations. It has been established that the effectiveness of the project activity is largely determined by the professional and personal characteristics of the project manager, who must have the skills to form and develop the project team, taking into account the specifics of the unique features of the project environment. It has been proven that innovative projects are a modern form of organizing innovative activities in the conditions of increasing crisis phenomena, rapid digitalization and globalization of economic processes, which is able to ensure a constant increase in innovativeness and competitiveness of an educational organization. The directions of further research on improving the management of innovative projects are substantiated, aimed at strengthening the intellectual content of the project, which makes it possible to intellectualize production processes, revive innovative activity, and ensure an increase in the innovativeness of the educational organization.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4961
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри математики та методики її навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.