Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4884
Назва: Integration of Reflection and SelfRegulation as Factors of Personality’s SelfActualization
Автори: Котелянець, Наталка Валеріївна
Котелянець, Юлія
Довга, Тетяна Яківна
Dovha, Tetiana
Kotelianets, Natalka
Plachynda, Tetiana
Kotelianets, Yuliia
Ключові слова: Professional
Learning
Self-Regulation
Reflection
Self-Creation
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Котелянець Н. В. Integration of Reflection and SelfRegulation as Factors of Personality’s SelfActualization / Наталка Валеріївна Котелянець, Tetiana Dovha, Natalka Kotelianets, Tetiana Plachynda, Yuliia Kotelianets // Opción, 2019. - Año 35, Especial No.20. - Р. 617-631.
Короткий огляд (реферат): (ua) The study aimed to determine the formation level of future professionals’ reflexive abilities and the development of a steady need for self-regulation of their activities via comparative quantitative research methods. As a result, the number of subjects with high and medium level of development of the reflexive component increased by 17.9% and 5.9%. In conclusion, the integration of reflection and selfregulation has a positive impact on the process of self-creation of the personality of a future professional.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4884
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Integration of Reflection and SelfRegulation as Factors of Personality’s SelfActualization.pdf644,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.