Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4883
Назва: | Педагогічні умови формування конструктивної діяльності дітей старшого дошкільного віку |
Автори: | Котелянець, Наталка Валеріївна |
Ключові слова: | конструктивна діяльність педагогічні умови діти старшого дошкільного віку розвиток конструювання |
Дата публікації: | 2021 |
Бібліографічний опис: | Котелянець Н. В. Педагогічні умови формування конструктивної діяльності дітей старшого дошкільного віку / Наталка Валеріївна Котелянець // Міжнародний науковий журнал «Грааль науки». - 2021. - № 10. - С. 422-428. |
Короткий огляд (реферат): | (ua) У статті розкрито різні підходи до розуміння сутності поняття «конструювання» та відображено основні тлумачення цього терміну у наукових дослідженнях. Описано види, особливості та значення конструювання для розвитку дітей старшого дошкільного віку. На основі проведеного дослідження теоретично обґрунтовано й на практиці перевірено ефективність педагогічних умов формуванням конструктивної діяльності дітей старшого дошкільного віку. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4883 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Педагогічні умови формування конструктивної діяльності дітей старшого дошкільного віку.pdf | 3,74 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.