Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4883
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Котелянець, Наталка Валеріївна | - |
dc.date.accessioned | 2023-06-30T06:34:40Z | - |
dc.date.available | 2023-06-30T06:34:40Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Котелянець Н. В. Педагогічні умови формування конструктивної діяльності дітей старшого дошкільного віку / Наталка Валеріївна Котелянець // Міжнародний науковий журнал «Грааль науки». - 2021. - № 10. - С. 422-428. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4883 | - |
dc.description.abstract | (ua) У статті розкрито різні підходи до розуміння сутності поняття «конструювання» та відображено основні тлумачення цього терміну у наукових дослідженнях. Описано види, особливості та значення конструювання для розвитку дітей старшого дошкільного віку. На основі проведеного дослідження теоретично обґрунтовано й на практиці перевірено ефективність педагогічних умов формуванням конструктивної діяльності дітей старшого дошкільного віку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | конструктивна діяльність | uk_UA |
dc.subject | педагогічні умови | uk_UA |
dc.subject | діти старшого дошкільного віку | uk_UA |
dc.subject | розвиток | uk_UA |
dc.subject | конструювання | uk_UA |
dc.title | Педагогічні умови формування конструктивної діяльності дітей старшого дошкільного віку | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Педагогічні умови формування конструктивної діяльності дітей старшого дошкільного віку.pdf | 3,74 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.