Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4883
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКотелянець, Наталка Валеріївна-
dc.date.accessioned2023-06-30T06:34:40Z-
dc.date.available2023-06-30T06:34:40Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКотелянець Н. В. Педагогічні умови формування конструктивної діяльності дітей старшого дошкільного віку / Наталка Валеріївна Котелянець // Міжнародний науковий журнал «Грааль науки». - 2021. - № 10. - С. 422-428.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4883-
dc.description.abstract(ua) У статті розкрито різні підходи до розуміння сутності поняття «конструювання» та відображено основні тлумачення цього терміну у наукових дослідженнях. Описано види, особливості та значення конструювання для розвитку дітей старшого дошкільного віку. На основі проведеного дослідження теоретично обґрунтовано й на практиці перевірено ефективність педагогічних умов формуванням конструктивної діяльності дітей старшого дошкільного віку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectконструктивна діяльністьuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectдіти старшого дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectконструюванняuk_UA
dc.titleПедагогічні умови формування конструктивної діяльності дітей старшого дошкільного вікуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.