Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4883
Назва: Педагогічні умови формування конструктивної діяльності дітей старшого дошкільного віку
Автори: Котелянець, Наталка Валеріївна
Ключові слова: конструктивна діяльність
педагогічні умови
діти старшого дошкільного віку
розвиток
конструювання
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Котелянець Н. В. Педагогічні умови формування конструктивної діяльності дітей старшого дошкільного віку / Наталка Валеріївна Котелянець // Міжнародний науковий журнал «Грааль науки». - 2021. - № 10. - С. 422-428.
Короткий огляд (реферат): (ua) У статті розкрито різні підходи до розуміння сутності поняття «конструювання» та відображено основні тлумачення цього терміну у наукових дослідженнях. Описано види, особливості та значення конструювання для розвитку дітей старшого дошкільного віку. На основі проведеного дослідження теоретично обґрунтовано й на практиці перевірено ефективність педагогічних умов формуванням конструктивної діяльності дітей старшого дошкільного віку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4883
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.