Фахова підготовка майбутнього педагога-музиканта за моделлю LIBERAL ARTS AND SCIENCES

Abstract
У статті представлено міркування щодо застосування в процесі фахової підготовки майбутнього педагога-музиканта освітньої моделі Liberal Arts and Sciences, що дозволяє, наряду із набуттям професійних компетенцій, які складають сутність й специфіку фаху, вибудовувати індивідуальну траєкторію професійного розвитку кожного із студентів з урахуванням його здібностей, можливостей уподобань у колі напрямків обраної спеціальності.
Description
Keywords
музично-педагогічна освіта, фахова підготовка педагога-музиканта, модель liberal arts and sciences, реконструкція фахового розвитку, мистецьке освітнє середовище, критичне мислення, свобода вибору, індивідуальна траєкторія професійно-творчого розвитку
Citation
Растригіна А. М. Фахова підготовка майбутнього педагога-музиканта за моделлю LIBERAL ARTS AND SCIENCES / Алла Миколаївна Растригіна // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. - Вип. 139. - С. 10-13.