Етнопедагогічне дослідження як засіб формування етнопедагогічної компетентності в майбутніх учителів-вихователів

Abstract
У статті обгрунтовано потребу формування в майбутніх учителів, вихователів етнопедагогічної компетентності, яка забезпечує реалізацію їхньої життєтворчої та культуротворчої професійної місії. На основі аналізу будови етнопедагоігчної компетентності як різновиду професійної компетентності педагога з’ясовано місце дослідницьких компетенцій у структурних і функціональних компонентах цього професійного особистісного утворення.
Description
Keywords
майбутній вчитель початкових класів, професійна компетентність педагога, етнопедагогічна компетентність, етнологічне дослідження, науково-педагогічне дослідження, етнопедагогічне дослідження
Citation
Ткаченко О. М. Етнопедагогічне дослідження як засіб формування етнопедагогічної компетентності в майбутніх учителів-вихователів / Ольга Михайлівна Ткаченко // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. - Вип. 141, ч. 1. - С. 154-157. - Бібліогр. в кінці ст.