Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4788
Назва: | Особливості педагогічного стимулювання майбутніх учителів математики у самоосвітній діяльності |
Автори: | Демченко, Юлія Миколаївна |
Ключові слова: | самоосвітня діяльність вчитель математики стимулювання педагогічне стимулювання |
Дата публікації: | 2014 |
Бібліографічний опис: | Демченко Ю. М. Особливості педагогічного стимулювання майбутніх учителів математики у самоосвітній діяльності / Юлія Миколаївна Демченко // Витоки педагогічної майстерності. Серія: Педагогічні науки. – 2014. - Вип. 14. – С. 54-62. |
Серія/номер: | Педагогічні науки; |
Короткий огляд (реферат): | (ua) Подано аналіз науково‐методичної літератури щодо з’ясування змісту педагогічного стимулювання в педагогіці. Обґрунтовано та визначено особливості педагогічного стимулювання майбутніх вчителів математики у самоосвітній діяльності. Зроблено висновки, що його ефективність забезпечується всією сукупністю психолого‐педагогічних умов. Розкрито сутність стимулювання як соціального і психологічного явища. Визначено, що стимул є найважливішим засобом формування особистості, який спонукає її до посиленої діяльності. Проаналізовано різні підходи до визначення поняття педагогічного стимулювання і стимулу у психолого‐педагогічній літературі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4788 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Особливості педагогічного стимулювання майбутніх учителів математики у самоосвітній діяльності.pdf | 326,5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.