Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/477
Title: | Методичні підходи до визначення сутності змісту поняття "дослідницька компетентність" |
Authors: | Грозан, Світлана Вікторівна |
Keywords: | компетентність компетентнісний підхід дослідницька компетентність майбутній вчитель |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | КДПУ ім. В. Винниченка |
Citation: | Грозан С. В. Методичні підходи до визначення сутності змісту поняття "дослідницька компетентність" / Світлана Вікторівна Грозан // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. Винниченка, 2015. - Вип. 141, ч. 1. - С. 111-114. |
Abstract: | У статті автор на основі аналізу науково-методичної літератури досліджує різні підходи до визначення поняття "дослідницька компетентність". Автор приходить до висновку, що дослідницька компетентність майбутнього педагога являє собою якісну характеристику особистості педагога, що проявляється в усвідомленій готовності викладачів до реалізації активної дослідницької діяльності. Компонентами дослідницької діяльності є когнітивний, особистісно-ціннісний та перетворюючий. |
URI: | http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/477 |
Appears in Collections: | Наукові видання каф-ри музичного мистецтва та хореографії |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Методичні підходи до визначення сутності змісту поняття дослідницька компетентність.pdf | 103,05 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.