Моніторинг якості освіти на міжнародному рівні (індикатори освіти ОЕСР 2014 року)

Abstract
У статті досліджується динамічна система міжнародного моніторингу якості освіти, розроблена Організацією економічного співробітництва та розвитку (ОЕСР), яка ґрунтується на об’єктивних показниках (індикаторах) стану функціонування освітньої сфери. Аналізується огляд "Погляд на освіту 2014: індикатори ОЕСР", котрий охоплював порівняльну статистику систем освіти 46 країн світу (членів ОЕСР та країн-партнерівза освітніми індикаторами) і містив узагальнену інформацію про освітнє середовище, процеси і результати освітньої діяльності різних рівнів, фінансові та людські ресурси, що інвестуються в освіту. Зроблено висновок про доцільність розробки та запровадження сумісної з міжнародною національної системи освітніх індикаторів, що дозволить Україні долучитися до міжнародних порівняльних досліджень якості освіти.
Description
Keywords
якість освіти, моніторинг, освітні індикатори, освітня статистика
Citation
Пасічник Н. О. Моніторинг якості освіти на міжнародному рівні (індикатори освіти ОЕСР 2014 року) / Наталія Олексіївна Пасічник, Ренат Ярославович Ріжняк // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. - Вип. 141, ч. 1. - С. 67-70.