Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4677
Назва: Диригентсько-хорова підготовка майбутнього педагога-музиканта в контекстуальному полі педагогіки свободи: до постановки проблеми
Автори: Растригіна, Алла Миколаївна
Ключові слова: якості особистості
принципи педагогіки
диригентська та хорова підготовка
музично-педагогічна освіта
фахівець- музикант
художня парадигма освіти
професійні компетенції
Дата публікації: 2021
Видавництво: ТОВ «Друк плюс»
Бібліографічний опис: Растригіна А. М. Диригентсько-хорова підготовка майбутнього педагога-музиканта в контекстуальному полі педагогіки свободи: до постановки проблеми / Алла Миколаївна Растригіна // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : збірник наукових праць. - Вінниця: ТОВ «Друк плюс», 2021. – Вип. 60. - С. 299 – 307.
Короткий огляд (реферат): (ua) У статті порушуються питання удосконалення диригентсько-хорової підготовки майбутнього фахівця-музиканта у педагогічних закладах вищої освіти, переосмислення існуючих уявлень про її змістове наповнення та запровадження у мистецький освітній простір ЗВО нових альтернативних моделей, що уможливлюють її реконструкцію на засадах гуманістичної парадигми освіти. Констатовано, що у пошуку шляхів вирішення проблем в системі мистецько-педагогічної освіти науковці наголошують на необхідності врахування пріоритетних тенденцій її розвитку, до яких віднесено: гуманізацію; фундаменталізацію; поєднання національних культурно-мистецьких традицій та європейського й світового досвіду; перехід від інформативних до активних й інтерактивних форм і методів мистецької освіти і виховання; створення умов для саморозвитку, самовираження та самореалізації особистості й можливості особистісного вибору індивідуальної траєкторії духовно-творчого становлення; безперервність мистецької освіти як основи послідовного і цілісного особистісного розвитку. В результаті аналізу існуючого стану диригентсько-хорової підготовки засвідчено необхідність її удосконалення на предмет не тільки розвитку суто спеціальних та інтегрованих фахових компетенцій, а й набуття таких компетенцій й особистісних якостей, як здатність до критичного мислення та аналізу власних помилок; потенціалу креативності як суб’єктної здатності до успішної інноваційної діяльності у професії; індивідуальної траєкторії особистісного розвитку як здатності до саморозвитку, самоорганізації самовираження й самореалізації у вибудовуванні майбутньої успішної кар’єри відповідно сучасних вимог ринку праці; здатності працювати в команді як умови розвитку комунікативних навичок, ефективної взаємодії з членами команди, відкритість до діалогу та спільного пошуку у вирішенні професійних завдань. Представлено авторське бачення можливостей удосконалення диригентсько-хорової підготовки майбутнього педагога-музиканта в контекстуальному полі педагогіки свободи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4677
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри мистецької освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.