Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4672
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДемченко, Юлія Миколаївна-
dc.date.accessioned2023-05-29T23:00:17Z-
dc.date.available2023-05-29T23:00:17Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationДемченко Ю. М. Самоосвітня компетентність в системі професійної підготовки майбутнього вчителя математики / Юлія Микоаївна Демченко // Наукові записки КДПУ імені Володимира Винниченка. Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2013. – Вип. 120. – С. 134–141.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4672-
dc.description.abstract(ua) У статті розкривається сутність і значення самоосвітньої компетентності в системі професійної підготовки майбутнього вчителя математики. Розглянуто і проаналізовано зміст понять «самоосвіта», «компетентність», «професійна підготовка», «самоосвітня компетентність» та досліджено взаємозв’язки між ними.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherРВВ КДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectмайбутній вчитель математикиuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectсамоосвітня компетентністьuk_UA
dc.titleСамоосвітня компетентність в системі професійної підготовки майбутнього вчителя математикиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.