Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4556
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПасічник, Наталя Олексіївна-
dc.contributor.authorРіжняк, Ренат Ярославович-
dc.date.accessioned2023-05-18T10:53:28Z-
dc.date.available2023-05-18T10:53:28Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПасічник Н. О. Розв’язування математичних задач з реалізацією поліпредметних (економіка, інформатика, математика) інтегративних компонентів / Наталя Олексіївна Пасічник, Ренат Ярославович Ріжняк // Фізико-математична освіта. - 2020. - Випуск 2 (24). - С. 113–122. URL: https://doi.org/10.31110/2413-1571-2020-024-2-016uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4556-
dc.description.abstract(ua) Формулювання проблеми. В статті досліджується проблема методики формування в старшокласників умінь розв’язувати та досліджувати математичні задачі інтегративного змісту, що є важливим компонентом набуття математичної компетентності старшокласниками. Матеріали і методи. В ході експериментального дослідження використовувалися аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми дослідження, педагогічне спостереження за навчально-пізнавальною діяльністю учнів, бесіди з викладачами математики, а також математичні методи статистичної обробки експериментальних даних, за допомогою яких визначалися кількісні та якісні залежності між показниками дослідження. До експертного оцінювання результатів експерименту було залучено 24 особи, які є кваліфікованими фахівцями у цій сфері. Результати. Зміст дослідження полягав у використанні моделювання засобами інформаційно-комунікаційних технологій (мобільного варіанту графічного калькулятора Desmos) задачної ситуації математичних задач інтегративного змісту економічної тематики. За переконанням експертів така методика роботи з задачами значно підвищила рівень мотивації до навчання старшокласників та викликала зацікавлення у студентів освітньої програми Математика, інформатика та економіка спеціальності 014 Середня освіта (Математика). За результатами проведеного дослідження автори сформулювали методичні умови реалізації інтегративного підходу при формуванні умінь розв’язувати математичні задачі, котрі містили в собі, по-перше, тезу про важливість використання ІКТ для моделювання та дослідження задачних ситуацій в задачах інтегративного змісту, по-друге, висновок щодо залежності обсягу реалізації інтегративного підходу від мети організації навчальної діяльності учнів, по-третє, опис алгоритму реалізації інтегративного підходу при формуванні умінь розв’язувати математичні задачі, який включає процеси узагальнення та систематизації компонентів інтегрованого матеріалу. Висновки. Проведене дослідження дає підстави підтвердити доцільність запропонованої методики у процесі формування у старшокласників узагальнених умінь розв’язування математичних задач інтегративного змісту та при побудові моделі навчального процесу з реалізацією поліпредметних інтегративних компонентів. Продовження цього дослідження автори вбачають у розробці системи задач інтегративного змісту для використання як при вивченні математики учнями старших класів, так і для навчання майбутніх вчителів математики в системі їхньої підготовки в педагогічних університетах.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectінтеграціяuk_UA
dc.subjectматематична задачаuk_UA
dc.subjectзадача інтегративного змістуuk_UA
dc.subjectматематичні компетентностіuk_UA
dc.subjectекономічна тематикаuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectDesmosuk_UA
dc.titleРозв’язування математичних задач з реалізацією поліпредметних (економіка, інформатика, математика) інтегративних компонентівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри математики та методики її навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.