Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4551
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПасічник, Наталя Олексіївна-
dc.contributor.authorРіжняк, Ренат Ярославович-
dc.date.accessioned2023-05-18T10:52:27Z-
dc.date.available2023-05-18T10:52:27Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПасічник Н. О. Розв’язування шкільних задач інтегративного змісту: математика та економіка / Наталя Олексіївна Пасічник, Ренат Ярославович Ріжняк // Наукові записки ЦДУ імені Володимира Винниченка. Серія: Педагогічні науки. – Кропивницький: РВВ ЦДУ ім. В. Винниченка, 2023. - Випуск 208. - С. 43–50. URL: https://doi.org/10.36550/2415-7988-2023-1-208-43-50uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4551-
dc.description.abstract(ua) Стаття присвячена розкриттю особливостей формування у старшокласників умінь розв’язувати та досліджувати задачі інтегративного змісту, що пропонуються в курсах математики та економіки. Проведене дослідження дало можливість розкрити зміст методичних умов для формування в учнів знань та умінь інтегративної діяльності. Інтегративний підхід у навчанні математики та економіки доцільно реалізовувати з використанням творчих компонентів діяльності для моделювання та дослідження моделей в задачах інтегративного змісту. Вибір обсягу реалізації інтегративного підходу проводиться з врахуванням загальної мети організації навчальної діяльності учнів (або суб’єктів навчання). При реалізації інтегративного підходу вчитель (викладач) математики (економіки) організовує процес мисленого об’єднання компонентів математичних та економічних компетентностей за їх істотними ознаками; а тому при проведенні описаної навчальної роботи продуктивним для використання є метод узагальнення.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherРВВ ЦДУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.subjectінтегративний підхідuk_UA
dc.subjectзадачі інтегративного змістуuk_UA
dc.subjectматематикаuk_UA
dc.subjectекономікаuk_UA
dc.subjectмоделюванняuk_UA
dc.titleРозв’язування шкільних задач інтегративного змісту: математика та економікаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри математики та методики її навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.