Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/452
Назва: Створення інтернаціонального компонента термінології маркетингу німецької та української мов у континуумі процесу запозичення
Автори: Коваленко, Наталія Василівна
Ключові слова: терміносистема маркетингу
калькування
запозичення
транскодування
term inological marketing
calquing
borrowings
transcoding
Дата публікації: 2013
Видавництво: КДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Коваленко Н. В. Створення інтернаціонального компонента термінології маркетингу німецької та української мов у континуумі процесу запозичення / Наталія Василівна Коваленко // Наукові записки КДПУ. Серія: Філологічні науки (мовознавство) / ред. О. А. Семенюк [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2013. - Вип. 116. - С.308-313.
Серія/номер: філологічні науки (мовознавство);
Короткий огляд (реферат): Запозичення маркетингової терміносистеми як української, так і німецької мов є свідоцтвом їхньої активності та розвиненості. У статті розглянуто специфіку процесу запозичення та особливостей адаптації термінів досліджуваних мов.
Borrow ings of marketing term system both in Ukrainian and German languages testify their activity and development. The article covers the specifics of the process of borrowing and adapting peculiarities of studied languages.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/452
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри перекладу, прикладної та загальної лінгвістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.