Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4517
Назва: The Implementation of an integrative Approach to Learning with use of integrated Images
Автори: Ріжняк, Ренат Ярославович
Пасічник, Наталя Олексіївна
Завітренко, Долорес Жораївна
Акбаш, Катерина Сергіївна
Завітренко, А.
Rizhniak, R.
Pasichnyk, N.
Zavitrenko, D.
Akbash, K.
Zavitrenko, A.
Ключові слова: methodical conditions
integrated image
task topic
task series
integrative mathematical activity
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Rizhniak R. The Implementation of an integrative Approach to Learning with use of integrated Images / R. Rizhniak, N. Pasichnyk, D. Zavitrenko, K. Akbash, A. Zavitrenko // Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala. - 2021. - №13 (1). – Р. 281-297. : https://doi.org/10.18662/rrem/13.1/373
Короткий огляд (реферат): (en) The article is dedicated to the definition of methodological conditions under which the use of the solution and research of the “task series” generated by a given task topic will acquire methodological expediency in the context of developing students' abilities to solve mathematical tasks of a productive nature. The authors suggested a possible way to solve it through the synthesis of integrated knowledge and the formation of the integrated images of the task topics that allowed students to develop knowledge and skills of integrative mathematical activity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4517
Розташовується у зібраннях:Наукометрія. Рейтинги

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The Implementation of an integrative Approach to Learning with use of integrated Images.pdf976,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.