Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4517
Назва: | The Implementation of an integrative Approach to Learning with use of integrated Images |
Автори: | Ріжняк, Ренат Ярославович Пасічник, Наталя Олексіївна Завітренко, Долорес Жораївна Акбаш, Катерина Сергіївна Завітренко, А. Rizhniak, R. Pasichnyk, N. Zavitrenko, D. Akbash, K. Zavitrenko, A. |
Ключові слова: | methodical conditions integrated image task topic task series integrative mathematical activity |
Дата публікації: | 2021 |
Бібліографічний опис: | Rizhniak R. The Implementation of an integrative Approach to Learning with use of integrated Images / R. Rizhniak, N. Pasichnyk, D. Zavitrenko, K. Akbash, A. Zavitrenko // Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala. - 2021. - №13 (1). – Р. 281-297. : https://doi.org/10.18662/rrem/13.1/373 |
Короткий огляд (реферат): | (en) The article is dedicated to the definition of methodological conditions under which the use of the solution and research of the “task series” generated by a given task topic will acquire methodological expediency in the context of developing students' abilities to solve mathematical tasks of a productive nature. The authors suggested a possible way to solve it through the synthesis of integrated knowledge and the formation of the integrated images of the task topics that allowed students to develop knowledge and skills of integrative mathematical activity. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4517 |
Розташовується у зібраннях: | Наукометрія. Рейтинги |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
The Implementation of an integrative Approach to Learning with use of integrated Images.pdf | 976,22 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.