Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4509
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАкбаш, Катерина Сергіївна-
dc.contributor.authorПасічник, Наталя Олексіївна-
dc.contributor.authorРіжняк, Ренат Ярославович-
dc.date.accessioned2023-05-16T12:05:18Z-
dc.date.available2023-05-16T12:05:18Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationАкбаш К. С. Гендерна (не-) рівність у взаємовідносинах працівників факультету на основі аналізу показників питомого паритету / Катерина Сергіївна Акбаш, Наталя Олексіївна Пасічник, Ренат Ярославович Ріжняк // Наукові записки ЦДПУ. Серія: Педагогічні науки = Research Bulletin. Series: Pedagogical Sciences / ред. кол.: В. Ф. Черкасов [та ін.]. – Кропивницький : РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017. – Вип. 159. – С. 30–43. URL: https://www.cuspu.edu.ua/images/download-files/naukovi-zapysky/159/7.pdfuk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4509-
dc.description.abstract(ua) В статті проаналізовані результати виявлення рівня розуміння різними статями учасників навчально-виховного процесу фізико-математичного факультету Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка соціальної обумовленості, різноманіття та специфіки гендерних ролей, що приписуються чоловікам та жінкам. Для цього була проведена одна зі складових частин гендерного аналізу підрозділу – організоване анкетування та сформовані бінарні матриці відповідей його учасників, побудовані таблиці спряженості для кількісного аналізу результатів анкетування та проведений їхній статистичний аналіз, виконаний якісний аналіз статистичних даних анкетування. Для проведення якісного аналізу використовувався коефіцієнт гендерної питомої ваги, який визначався як відношення частки жінок від їх загального числа у відповідній групі до частки чоловіків (також, від їх загального числа у групі) за заданим полем аналізу. На основі цього коефіцієнта введені поняття питомого паритету та питомої асиметрії. В результаті проведення дослідження встановлені відношення характерних ознак, що розкривають рівень розуміння різними статями науково-педагогічного складу факультету проблем щодо важливості забезпечення рівних можливостей обох статей у професійній самореалізації та можливостей поєднання професійних та сімейних обов’язків, з приводу оцінки власного розуміння змісту основних гендерних понять та відношення до поширення гендерних знань у підрозділі, щодо розуміння проблеми відображення гендерних пріоритетів у фінансуванні університету та визнання однакової участі чоловіків та жінок в прийнятті виробничих рішень, щодо врахування гендерної чутливості процедур при прийомі та відборі кадрів на всі види робіт, визнання гендерних стереотипів як найбільш «популярних» гендерно маркованих незручностей та інших проблем.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherРВВ ЦДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectгендерний аналізuk_UA
dc.subjectгендерна рівністьuk_UA
dc.subjectпитома асиметріяuk_UA
dc.subjectкоефіцієнт гендерної питомої вагиuk_UA
dc.subjectанкетуванняuk_UA
dc.subjectпитомий паритетuk_UA
dc.titleГендерна (не-) рівність у взаємовідносинах працівників факультету на основі аналізу показників питомого паритетуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Гендерний аналіз, аудит та бюджетування



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.