Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4484
Назва: Досвід використання системи moodle під час вивчення дисципліни «Теорія і методика викладання плавання»
Автори: Бабаліч, Вікторія Анатоліївна
Вabalich, Victoria
Ключові слова: освіта
Moodle
фізичне виховання
компетентність
education
competence
physical education
Дата публікації: 2019
Видавництво: ХДАФК
Бібліографічний опис: Бабаліч В. А. Досвід використання системи moodle під час вивчення дисципліни «Теорія і методика викладання плавання» / Вікторія Анатоліївна Бабаліч // Науково-методичні основи використання інформаційних технологій в галузі фізичної культури і спорту: збірник наукових праць [Електронний ресурс]. – Харків : ХДАФК, 2019. - Випуск 3. – С. 19-22.
Короткий огляд (реферат): (ua) У статті представлено можливості використання платформи дистанційного навчання Moodle у професійній підготовці фахівців з фізичного виховання та спорту під час вивчення спортивно-педагогічних дисциплін, зокрема «Теорія і методика викладання плавання». Автор показує структуру дисципліни та аналізує використані види діяльності та ресурси.
(en) Babalich V.A. experience of the use of the Мoodle system at the time of discipline study "Theory and the technique of teaching fishing". The article presents the possibilities of using the Moodle distance learning platform in the professional training of specialists in physical education and sports during the study of sports and pedagogical disciplines, in particular, "The theory and methods of teaching swimming." The author shows the structure of the discipline and analyzes the used activities and resources.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4484
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри теорії та методики олімпійського і професійного спорту



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.