Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4433
Назва: Можливі наслідки реалізації нового підходу до вивчення циклу гуманітарних та соціально-економічних дисциплін у вишах
Інші назви: Possible consequences of implementing the new approach in the study cycle of humanitarian and socio–economic disciplines in the university
Автори: Фабрика, Алла Анатоліївна
Fabrika, Alla
Ключові слова: потреби особистості
вища освіта
культура
гуманітарні та соціальні дисципліни
humanities and social sciences
the needs of the individual
culture
higher education
Дата публікації: 2016
Видавництво: «Видавництво «Гілея»
Бібліографічний опис: Фабрика А. А. Можливі наслідки реалізації нового підходу до вивчення циклу гуманітарних та соціально-економічних дисциплін у вишах / Алла Анатоліївна Фабрика  // Гілея: науковий вісник. Збірник наукових праць / Гол. ред. В. М. Вашкевич. – К. : «Видавництво «Гілея», 2016. – Вип. 105 (2). – С. 304-307.
Короткий огляд (реферат): (ua) Законом «Про освіту», прийнятим в Україні у липні 2014 року, передбачено суттєві зміни у вивченні циклу гуманітарних та соціально–економічних дисциплін у вишах. Новий підхід радикально відрізняється не тільки принципом організації вивчення, а й ставленням до питань фундаментального світоглядного характеру, культурогенезу та соціалізації. У зв’язку з цим, метою статті стало дослідження деяких аспектів проблеми і розгляд її можливих гуманітарних та соціокультурних наслідків. Як результат, було встановлено, що реалізація передбачених змін не здатна задовольнити ані кваліфікаційні, ані освітні потреби особистості. Поза увагою залишено потреби суспільства як цілісності та держави. Така ситуація потребує вироблення іншого підходу для розв’язання проблеми, в якому своє відображення мають знайти, у тому числі, й особливості національної системи освіти.
(en) The law «On education», adopted in Ukraine in July 2014, includes substantial changes in the study cycle of humanitarian and socio–economic disciplines in the university. A new approach is radically different not only from the point of view of the organizing principle of the study, but also of attitudes towards issues of fundamental ideological nature, cultural genesis and socialization. Therefore, the goal of article was a study of some aspects of the problem and consider of its possible humanitarian and socio–cultural consequences. As a result, it was found that the implementation of specified changes is not able to satisfy neither qualification nor the learning needs of the individual. Both needs society integrity and States, these also remain out of its attention. This situation requires a different approach to solve the problem. Also, peculiarities of the national education system should find their reflection in it.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4433
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри філософії, політології та психології



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.