Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4371
Назва: Формування дизайнерських умінь у здобувачів технологічної та професійної освіти у процесі вивчення дисциплін професійної підготовки
Інші назви: Formation of design skills in technological and professional education acquisitioners in the Process of studying vocational training disciplines
Автори: Абрамова, Оксана Віталіївна
Мироненко, Наталя
Abramova, Oksana
Mironenko, Natalya
Ключові слова: дизайнерські уміння
дизайн-проєкт
проєктна технологія
технологічна та професійна освіта
дисципліни професійної підготовки
design skills
design project
project technology
technological and professional education
professional training disciplines
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Абрамова О. В. Формування дизайнерських умінь у здобувачів технологічної та професійної освіти у процесі вивчення дисциплін професійної підготовки / Наталя Мироненко, Оксана Віталіївна Абрамова // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. - Вип. 3 - Умань, 2022. - С. 126-133.
Короткий огляд (реферат): (ua) У статті розглядаються особливості формування дизайнерських умінь у здобувачів технологічної та професійної освіти у процесі вивчення дисциплін професійної підготовки, які мають бути спрямовані на проєктно-технологічний підхід у процесі продуктивної технологічної підготовки. Визначено місце та роль формування дизайнерських умінь у системі вищої освіти, зокрема, у підготовці майбутніх вчителів трудового навчання та технологій, майбутніх педагогів професійного навчання у галузі дизайну одягу. Проєктна технологія є однією з основних у роботі сучасного педагога технологічної та професійної освіти, тому в статті приділено увагу формуванню дизайнерських вмінь під час проєктно-технологічної діяльності здобувачів освіти та різних етапах реалізації власних творчих ідей.
(en) The article examines the peculiarities of the formation of design skills in students of technological and professional education by means of project technology in the process of studying the disciplines of professional training. The place and role of the formation of design skills in the system of higher education, in particular, in the preparation of future teachers of labor training and technology, future teachers of professional training in the field of fashion design, is determined. Attention is drawn to the creation of favorable conditions for those seeking education for the formation of such skills and abilities, the ability to creatively approach one's own work, acquiring the ability to correctly present the product of one's work, etc. With this goal, there is a constant search for the content, forms and methods of teaching educational components, the use of modern educational technologies, the development of modern educational and methodological support, the updating of laboratory-practical tasks that contribute to the formation of design skills, which are the key to the development of a creative personality. Design technology is one of the main aspects of the work of a modern teacher of technological and professional education, therefore the article focuses on the formation of design skills during the design and technology activities of students of education and at various stages of the implementation of their own creative ideas. Disciplines of professional training of technological and professional education recipients should be aimed at a project-technological approach in the process of productive technological training.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4371
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри технологічної та професійної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.