Поєднання словесних методів навчання у початковій школі

Abstract
Description
У методичному посібнику охарактеризоване поняття вдосконалення підготовки вчителя початкових класів до ефективного поєднання словесних методів навчання. Розроблені серії тренінгів для усвідомлення важливості та специфіки поєднання словесних методів навчання у практиці роботи з учнями початкових класів. Запропонована система вправ для мотивації учителів–практиків та студентів до усвідомлення суті словесних методів як системи, особливостей поєднання словесних методів за передбаченими ознаками шляхом залучення до інтерактивних вправ, критичного аналізу, елементів театралізування діяльності та занурення у ситуації, з якими стикаються учні початкових класів. Методичний посібник призначено для студентів спеціальності 013 Початкова освіта та вчителів початкових класів.
Keywords
Citation
Андросова Н. М. Поєднання словесних методів навчання у початковій школі: Педагогічні тренінги для студентів та вчителів початкових класів : методичний посібник для студентів спеціальності «Початкова освіта» та учителів початкових класів / Наталя Миколпаївна Андросова. – Дніпро : Середняк Т. К., 2021 . – 90 с.