Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4365
Назва: Поєднання словесних методів навчання у початковій школі
Автори: Андросова, Наталя Миколаївна
Androsova, Natalia
Дата публікації: 2021
Видавництво: Середняк Т. К.
Бібліографічний опис: Андросова Н. М. Поєднання словесних методів навчання у початковій школі: Педагогічні тренінги для студентів та вчителів початкових класів : методичний посібник для студентів спеціальності «Початкова освіта» та учителів початкових класів / Наталя Миколпаївна Андросова. – Дніпро : Середняк Т. К., 2021 . – 90 с.
Опис: У методичному посібнику охарактеризоване поняття вдосконалення підготовки вчителя початкових класів до ефективного поєднання словесних методів навчання. Розроблені серії тренінгів для усвідомлення важливості та специфіки поєднання словесних методів навчання у практиці роботи з учнями початкових класів. Запропонована система вправ для мотивації учителів–практиків та студентів до усвідомлення суті словесних методів як системи, особливостей поєднання словесних методів за передбаченими ознаками шляхом залучення до інтерактивних вправ, критичного аналізу, елементів театралізування діяльності та занурення у ситуації, з якими стикаються учні початкових класів. Методичний посібник призначено для студентів спеціальності 013 Початкова освіта та вчителів початкових класів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4365
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Поєднання словесних методів навчання у початковій школі.pdf4,49 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.