Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4345
Назва: Сучасний погляд на інтенсифікацію фізичного виховання у вищій школі
Інші назви: Modern view on intensification of physical education in the High School
Автори: Маленюк, Тетяна Володимирівна
Косівська, А. В.
Malenuk, T. V.
Kosivska, S. V.
Ключові слова: інтенсифікація
навчальний процес
фізичне виховання
студенти
intensification
educational process
physical education
students
Дата публікації: 2016
Видавництво: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Бібліографічний опис: Маленюк Т. В. Сучасний погляд на інтенсифікацію фізичного виховання у вищій школі / Тетяна Володимирівна Маленюк, А. В. Косівська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія № 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури. Фізична культура і спорт : зб. наукових праць / за ред. Г. М. Арзютова. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Випуск 3К2(71). - С. 188 – 191. URL : http://www.enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/30163
Короткий огляд (реферат): (UA) У статті охарактеризовано сучасний погляд на інтенсифікацію процесу фізичного виховання у вищій школі. З’ясовано сутність поняття «інтенсифікація». Визначено основні шляхи інтенсифікації навчального процесу з фізичного виховання у вищій школі: удосконалення організації навчального процесу; оптимізація; індивідуалізація; гуманізація навчального процесу; впровадження сучасних освітніх технологій; формування позитивної мотивації студентів до занять; застосування ефективних форм і методів контролю та оцінки знань і навчальних досягнень студентів; формування професійної готовності викладачів фізичного виховання; покращення матеріально-технічного та санітарно-гігієнічного забезпечення занять.
(EN) The purpose of research: to characterize modern view on intensification of the educational process of physical education in the High School. Methods of research: theoretical analysis and generalization of reference. Results: It is revealed concept of «intensification». It is determined that intensification of the educational process provides achievement in studying of desirable results at the expense of intensification of students’ and teachers’ mental abilities. Analysis of the concept of «intensification» showed that this process is complex enough, goes far beyond pedagogical problems, but objective factors of social and economic, spiritual, and political development of society makes it current. It is determined and substantiated basic ways of intensification of educational process of physical education in the High School: improving the organization of educational process; optimization, individualization, humanization of the educational process; introduction of modern educational technologies; forming of students’ positive motivation to lessons; employment of forms and methods of control, and estimation of knowledge and students’ educational achievement; forming of physical education teacher’s professional preparedness; improvement of logistics and sanitary providing of study. Conclusions: It is defined that intensification of educational process provides quality of higher physical education, which shows the level of society. It is determined the basic ways of intensification of educational process of physical culture in the High School.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4345
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри теорії та методики олімпійського і професійного спорту



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.