Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4259
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛогвінова, Ярослава Олексіївна-
dc.contributor.authorLogvinova, Yaroslava-
dc.date.accessioned2023-02-14T10:03:45Z-
dc.date.available2023-02-14T10:03:45Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЛогвінова Я. О. Використання комп’ютерних технологій під час вивчення дисципліни «анатомія з основами спортивної морфології» / Ярослава Олексіївна Логвінова // Наукові записки цдпу. Серія : Педагогічні науки = Academic Nores. Series : Pedagogical Sciences : зб. наук. праць / МОН України, ЦДПУ ім. В. Винниченка. – Кропивницький: РВВ ЦДПУ В. Винниченка, 2021. - Вип. 201. - С. 101-104.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4259-
dc.description.abstract(ua) У статті наголошено на фундаментальному значенні анатомії у підготовці майбутнього вчителя фізичної культури, що виражається у її загальноосвітньому (можливість створити правильне уявлення про будову організму людини, його формування та розвиток), підготовчому (закладає фундамент для вивчення дисциплін медико-біологічного циклу) та практичному (анатомічний аналіз положень і рухів спортсмена, дослідження роботи рухового апарату при різних видах спортивної діяльності сприяють удосконаленню спортивної техніки та зменшують імовірність травм) значенні. Розглядаються можливості використання комп’ютерних технологій під час вивчення майбутніми вчителями фізичної культури дисципліни «Анатомія з основами спортивної морфології». Виокремлено педагогічні програмні засоби для вивчення анатомічних структур людського організму, проаналізовано можливості їх використання під час проведення лекційних, практичних, лабораторних робіт та для організації самостійної роботи студентів. Наголошено на значенні виокремлених програмних засобів для реалізації принципів наочності, проблемності, доступності, індивідуального підходу на студента.uk_UA
dc.description.abstract(en) The article considers the importance of anatomy in the training of future physical education teachers. The discipline «Anatomy with the basics of sports morphology» gives the opportunity to create a correct idea of the structure of the human body, its formation, development, prepares students to study the disciplines of the medicalbiological cycle. The discipline «Anatomy with the basics of sports morphology» has important practical significance. In his professional activity, a physical education teacher must take into account the age and sex characteristics of the structure and functions of the human body, know the peculiarities of the musculoskeletal system in various sports to improve sports equipment and reduce the likelihood of injury. Possibilities of using computer technologies during the study of the discipline «Anatomy with the basics of sports morphology» by future physical education teachers are considered. The computer in the educational process is: a means to provide educational material to students for the transfer of knowledge; a means to determine the level of knowledge; universal simulator for acquiring skills of practical application of knowledge; a means for conducting educational experiments and business games on the subject of study; one of the most important elements in the future professional activity of the student. Pedagogical software tools for studying the anatomical structures of the human body are singled out, the possibilities of their use during lectures, practical, laboratory works and for the organization of independent work of students are analyzed. Emphasis is placed on the importance of software for the implementation of the principles of clarity, problem-solving, accessibility, individual approach to the student. The use of computer technology in teaching the discipline «Anatomy with the basics of sports morphology» revealing the practical significance of educational material, helps to increase the motivation of educational and creative activities; contributes to the individualization of learning, the development of skills to use the software as a source of knowledge for their further use in future professional activities.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherРВВ ЦДПУ В. Винничекаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;-
dc.subjectінноваційні технологіїuk_UA
dc.subjectкомп’ютерні технологіїuk_UA
dc.subjectвчитель фізичної культуриuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectinnovative technologiesuk_UA
dc.subjectcomputer technologiesuk_UA
dc.subjectphysical education teacheruk_UA
dc.subjectprofessional competenceuk_UA
dc.titleВикористання комп’ютерних технологій під час вивчення дисципліни «анатомія з основами спортивної морфології»uk_UA
dc.title.alternativeUse of computer technologies during the study of the discipline «anatomy with fundamentals of sports morphology»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри фізичного виховання і рекреаційно-оздоровчої роботи



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.