Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4255
Назва: Розв’язування задач із природничих наук та астрономії засобами мови Python і поелементного аналізу
Інші назви: Solving problems in natural sciences and astronomy by python language and elemental analysis
Автори: Трифонова, Олена Михайлівна
Садовий, Микола Ілліч
Курнат, Галина Леонідівна
Tryfonova, Olena Mykhailivna
Sadovyі, Mykola Illich
Kurnat, Halyna Leonidivna
Ключові слова: мова Python
поелементний аналіз
тяжіння
природничі науки
Python language
element-by-element analysis
attraction
natural sciences
Дата публікації: 2021
Видавництво: РВВ ЦДПУ В. Винничека
Бібліографічний опис: ТрифоноваО. М. Розв’язування задач із природничих наук та астрономії засобами мови Python і поелементного аналізу / Олена Михайлівна Трифонова, Микола Ілліч Садовий, Галина Леонідівна Курнат // Наукові записки цдпу. Серія : Педагогічні науки = Academic Nores. Series : Pedagogical Sciences : зб. наук. праць / МОН України, ЦДПУ ім. В. Винниченка. – Кропивницький: РВВ ЦДПУ В. Винниченка, 2021. - Вип. 201. - С. 36-41.
Серія/номер: Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): (ua) Проблема активізації пізнавальної діяльності здобувачів освіти значно актуалізувалася в ході реалізації концепції нової української школи, коли докорінно змінилося соціальне замовлення на компетентну особистість. Одним із шляхів вирішення проблеми є реалізація методу поелементного аналізу та запровадження комп’ютерного моделювання з використанням мови Python. У методиці навчання природничих наук цей метод мало застосовується, хоч він є ефективним. Постала проблема розглянути методику використання цього методу в світлі нинішньої парадигми освіти та Концепції Нової української школи. Здійснено порівняння розуміння дослідниками поняття поелементний аналіз та узагальнено їх цілісне розуміння. На прикладі поелементного аналізу та комп’ютерного моделювання мовою Python розглянуто методику розв’язування задач на використання фундаментального поняття тяжіння.
(en) Проблема активізації пізнавальної діяльності здобувачів освіти значно актуалізувалася в ході реалізації концепції нової української школи, коли докорінно змінилося соціальне замовлення на компетентну особистість. Одним із шляхів вирішення проблеми є реалізація методу поелементного аналізу та запровадження комп’ютерного моделювання з використанням мови Python. У методиці навчання природничих наук цей метод мало застосовується, хоч він є ефективним. Постала проблема розглянути методику використання цього методу в світлі нинішньої парадигми освіти та Концепції Нової української школи. Здійснено порівняння розуміння дослідниками поняття поелементний аналіз та узагальнено їх цілісне розуміння. На прикладі поелементного аналізу та комп’ютерного моделювання мовою Python розглянуто методику розв’язування задач на використання фундаментального поняття тяжіння.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4255
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри природничих наук і методик їхнього навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.