Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/421
Назва: Експериментальна складова індивідуалізації професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов
Автори: Черньонков, Ярослав Олександрович
Ключові слова: індивідуалізація
розуміння проблеми
готовність до експерименту
адаптація
професійна підготовка
експериментальна робота
спеціально створене середовище
individualization
professional preparation
experimental work
special-created conditions
adaptation
readiness to the experiment
understanding of the analyzed problem
Дата публікації: 2013
Видавництво: КДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Черньонков Я. О. Експериментальна складова індивідуалізації професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов / Ярослав Олександрович Черньонков // Наукові записки КДПУ. Серія: Філологічні науки (мовознавство) / ред. О. А. Семенюк [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2013. - Вип. 119. - С. 406-411.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються деякі експериментальні шляхи дослідження процесу індивідуалізації професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов у ВНЗ (на прикладі Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка та Чорноморського державного університету імені Петра Могили (м. Миколаїв).
The article reviews some experimental ways of examining the process of individualization of the professionalp reparation of future teachers of foreign languages at the high school (on the example of Kirovograd State Pedagogical University named after Volodymyr Vynnychenko and Petro Mohyla Black Sea State University (city Mykolayiv)).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/421
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри перекладу, прикладної та загальної лінгвістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.