Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/421
Title: Експериментальна складова індивідуалізації професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов
Authors: Черньонков, Ярослав Олександрович
Keywords: індивідуалізація
розуміння проблеми
готовність до експерименту
адаптація
професійна підготовка
експериментальна робота
спеціально створене середовище
individualization
professional preparation
experimental work
special-created conditions
adaptation
readiness to the experiment
understanding of the analyzed problem
Issue Date: 2013
Publisher: КДПУ ім. В. Винниченка
Citation: Черньонков Я. О. Експериментальна складова індивідуалізації професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов / Ярослав Олександрович Черньонков // Наукові записки КДПУ. Серія: Філологічні науки (мовознавство) / ред. О. А. Семенюк [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2013. - Вип. 119. - С. 406-411.
Abstract: У статті розглядаються деякі експериментальні шляхи дослідження процесу індивідуалізації професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов у ВНЗ (на прикладі Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка та Чорноморського державного університету імені Петра Могили (м. Миколаїв).
The article reviews some experimental ways of examining the process of individualization of the professionalp reparation of future teachers of foreign languages at the high school (on the example of Kirovograd State Pedagogical University named after Volodymyr Vynnychenko and Petro Mohyla Black Sea State University (city Mykolayiv)).
URI: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/421
Appears in Collections:Наукові видання каф-ри англійської філології



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.