Професійно-особистісний саморозвиток майбутнього вчителя як складова педагогічної освіти
No Thumbnail Available
Date
2007
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
(ua) Цілісне уявлення про професійне формування майбутнього вчителя передбачає, що оволодіння професією і професійне вдосконалення є складовими процесу самореалізації людини. Водночас
головною ідеєю безперервної освіти є спрямованість фахівця на професійно-особистісне вдосконалення. Як основний механізм реалізації професійного формування майбутнього вчителя ми розгля даємо його професійно-особистісний саморозвиток.
Description
Keywords
Citation
Краснощок І. П. Професійно-особистісний саморозвиток майбутнього вчителя як складова педагогічної освіти / Інна Петрівна Краснощок // Рідна школа. - № 4(927). – 2007. - 9–11.