Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4177
Назва: Особистісна самореалізація майбутнього вчителя в навчально-виховному середовищі педагогічного університету
Інші назви: Personal self-realization of a future teacher in the educational environment of a pedagogical university
Автори: Краснощок, Інна Петрівна
Krasnoschoc, I.
Ключові слова: особистісна самореалізація
соціальний розвиток
соціалізація
виховання
становлення
критерії
особистість
педагогічні умови
рівні
personal self-realization
social development
socialization
development
upbringing
criteria
personality
levels
pedagogical conditions
Дата публікації: 2003
Бібліографічний опис: Краснощок І. П. Особистісна самореалізація майбутнього вчителя в навчально-виховному середовищі педагогічного університету: Автореф. дис. канд. пед. наук: 13.00.07 / Інна Петрівна Краснощок ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2003 — 20 с.
Короткий огляд (реферат): (ua) Дисертація присвячена актуальній проблемі становлення особистісно ї самореалізації майбутніх учителів в навчально-виховному середовищі педагогічного університету. Обґрунтовано зміст, структуру та досліджено ефективні умови розвитку цього явища. Доведено, що особистісна самореалізація – це поняття, яке фіксує стан розвитку “соціальності” особистості майбутнього фахівця за допомогою характеру, спрямованості його діяльності на реалізацію суспільних ідеалів. Зазначено, що поступовий розвиток особистісної самореалізації майбутніх учителів досягається за рахунок активної їхньої включеності в середовище педагогічного університету. На основі теоретичних узагальнень та в результаті експериментальної роботи обґрунтовано та запропоновано рівні становлення особистісної самореалізації майбутніх учителів. Встановлено найбільш ефективні види діяльності стосовно розвитку особистісної самореалізації студентів педагогічного університету в мікросередовищі їхньої життєдіяльності, формуванні педагогічної культури та в умовах участі у науково -дослідній роботі. Педагогічний експеримент підтвердив ефективність запропонованих умов становлення особистісної самореалізації майбутніх учителів у навчально -виховному середовищі.
(en) The dissertation is devoted to an actual problem of a personal future teachers´ selfrealization in the educational environment of a pedagogical university. The context and the structure are grounded; effective conditions of the development of this phenomenon are investigated. It is proved that personal self-realization is the notion which fixes the state of development “sociality” of a future professional personality with the help of character, direction of his / her activity on realization of social ideals. The investigation proves that gradual development of personal self-realization of future teachers is achieved due to their active participation in the environment of a pedagogical university.On the basis of theoretical generalization and as the results of experimental work the levels of development of personal self-realization of future teachers are grounded and suggested. The most effective kinds of activities as for the development of personal self-realization of pedagogical university students in microsystems of their life, forming of the pedago gical culture and in conditions of their participating in scientific research work are determined. The pedagogical experiment proved the effectiveness of the suggested conditions of development of personal self-realization of future teachers in the educational environment.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.kspu.kr.ua/jspui/handle/123456789/4177
Розташовується у зібраннях:Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.